کسب درآمد اینترنتی ،کسب و کار خانگی ، استخدام

ساخت وبلاگ

ایده های پیدا کردن شغل دلخواه
یافتن شغل دلخواه
همه ما دوست داریم کاری را انجام دهیم که به آن علاقه مند هستیم و از انجام آن لذت می بریم؛ لذت بردن از شغل دلخواه، مستلزم این است که ما درآمد مناسبی از آن داشته باشیم. دوران جستجوی شغل شاید زمان مناسبی باشد برای بازنگری مسیر شغلی آینده تان. شاید علت بیکاری شما انتخاب اشتباه شغل مورد علاقه تان باشد. از خودتان سوال بپرسید و از دیگران هم کمک بگیرید: آیا من برای این کار ساخته شده ام یا میتوانم در شغل دیگری موفق تر باشم؟
با ترفند هایی که در این مطلب ارائه شده است امید است که بتوانید در بهبود کسب و کار شخصی دلخواه خودتان قدم بردارید و همواره گامی رو به جلو داشته باشید. با ما همراه باشید …
     
انجام کار دلخواه

اگر همین حالا از شما بپرسند شغل ایده آلتان چیست چه پاسخی می دهید؟ اگر پاسخی برای این سوال نداشته باشیم در مواجهه با هر فرصت شغلی خیال می کنیم فرصت بعدی، همان شغل رویایی من است!
همین حالا یک ورق کاغذ سفید بردارید و ویژگیهای شغل موردنظر خود از نظر جایگاه اجتماعی، درآمد و… را بنویسید.

باید کاری را انجام بدهید که از آن لذت می برید. اگر از انجام کاری لذت می برید به این معنی است که آن را خوب انجام می دهید. اگر کاری را خوب انجام می دهید یعنی همیشه برایتان موقعیت کاری خوب وجود دارد. فراموش نکنید که یک نجار درجه یک، از پزشکی درجه سه می تواند بیشتر درآمد داشته باشد.
   
قدرت شبکه ارتباطی را دست کم نگیرید

آیا تا به حال در مورد شبکه سازی چیزی شنیده‌ اید؟

شبکه سازی برای رسیدن به شغلهای جدید و جذاب یکی از راه های کلیدی است. شبکه سازی به معنای پارتی بازی نیست. شبکه سازی یعنی دیگران براساس شناختی که از نقاط قوت شما دارند به شما در کاریابی کمک کنند. بنابراین خودتان باشید و به دیگران این را نشان دهید!

شبکه ارتباطی (شامل اعضای خانواده، دوستان و آشنایان) برای یافتن کار مناسب، پیشرفت و استقرار در یک کار تمام وقت، بسیار کمک کننده است. تنها وقتی نیازمند شغلی هستید از شبکه ارتباطی استفاده نکنید؛ گفتگو و ارتباط با دیگران را همیشه حفظ کنید.

چه جوانی تازه کار باشید و چه فردی باتجربه، از قدرت شبکه ارتباطی تان با آدمهای دیگر غافل نشوید.
یک بار فهرست افراد موجود در دفتر تلفن همراهتان را بررسی کنید. حتما کسی را پیدا خواهید کرد که در جستجوی شغل و حتی کار پیدا کردن به شما کمک کند یا حداقل توصیه ای خوب کند.
     
استفاده از خلاقیت شخصی

خلاقـیتـتان راه شما را به سوی موفقیت و کسب درآمد بیشتر هموار می کند. کافیـست در این راه شناخـت کـافی از مهـارت ها و توانایی هایتـان داشته باشید و بازار هدفـتان را بررسی کنید و با توجه به حداقل امکاناتی که موجود دارید شروع به کار کنید.
یافتن تخصص و مهارت شخصی

تخصص عبارت است از توانایی شما در بکار بستن استعدادتان آن هم در قسمتی حیاتی که برای شما یا مشتـریانتـان ارزشمند است. انتـخاب این قسمت که در چه زمینه ای تخصص داشته باشید در موفقیت بلند مدت شما بسیار تعیین کننده است.
تجربه نشان می دهد بیشتر از ۲۰ درصد درسهای‌ دانشگاه در بازار کار به‌درد نمیخورند. حتی در مورد همان درس ها هم شما باید کاربرد تئوری در عمل را تجربه کنید.
برای کار پیدا کردن، باید به دنبال یادگیری مهارت هایی بگردید که بازار کار به آنها نیاز دارد و احتمالا در دانشگاه یاد نگرفته اید.
شما در چه زمینه ای تخصص و مهارت دارید؟ جنبه های مثبت خود را تقویت کرده، موارد ضعیف را در اولین فرصت ممکن، شناسایی و اصلاح نمایید.
     
انتخاب صحیح رشته تحصیلی

بسیاری نمی دانند که چرا یک رشته تحصیلی را انتخاب کرده اند و این انتخاب، ممکن است چقدر بر روی آینده شغلی آنها تاثیر بگذارید. بعضی فقط به دلیل اصرار والدین درس می خوانند و عده ای دیگر برداشت های خاص از شغل هایی مانند مهندسی یا پزشکی دارند.

انتخاب درست رشته تحصیلی بهتر است با هدف یافتن شغل مناسب صورت گیرد.
استفاده از آزمون شغلی

استفاده از آزمونهای شغل یابی می تواند کمک زیادی به تصمیم گیری درباره شغل مورد علاقه شما کند.
بعد از انجام آزمون و تحقیق و مشورت، خواهید دید که شغل های زیادی هستند که شما توانایی انجام آن را دارید و می توانید بهتر تصمیم گیری کنید.

وبسایت آیسنج یکی از بهترین سایت هایی است که می توانید در آن انواع آزمون آنلاین از جمله آزمون های شغلی انجام دهید تا بتوانید با توانایی های شغلی خود بیشتر آشنا شوید.

از حداقل ها استفاده کنید

یکی از نکات اصلی کاریابی و یافتن شغل مناسب توجه به جزئیات و نهایت بهره و استفاده را  از ابزار و شرایط بردن می باشد. آنچه که در اختیار دارید نهایت استفاده را ببرید.

کار کردن، نیازمند داشتن تجربه و دانش کافی است.

بنابراین بهتر است از مشاغل ساده تر شروع کنید و کم کم با کسب تجربه توانایی خود را بیشتر کنید.
حتی اگر شغلی با درآمد بسیار ناچیز بدست آوردید، بهتر است از همین فرصت ها هم برای کسب تجربه استفاده کنید.

انجام امور روزانه برنامه ریزی شده

برای یافتن شغل دلخواه باید حتماً هر روز، زمان مشخصی را صرف کنید. روی یک کاغذ کارهایی که باید هر روز انجام دهید (سر زدن به روزنامه ها و مجلات، بررسی سایت های استخدامی، ارسال رزومه، یاد گرفتن چیزهای جدید و …) را یادداشت کنید تا یک چک لیست تهیه کنید و هر روز براساس آن کارهای ضروری را انجام دهید.

تصمیم گیری مناسب

یکی از مشکلات کار پیدا کردن، تصمیم گیری است. گاهی نمی توانید درباره کار مناسب خود تصمیم گیری کنید. باید بدانید هدفتان از کار چیست؟

اهداف بلند مدت خود را مشخص کنید. برخی افراد با داشتن توقعات بالا از خودشان یا توقع حقوق و دستمزد بالا نمی توانند کار مناسب پیدا کنند.

لیستی از شرکت هایی را که شغل دلخواه شما را دارند تهیه کنید

برای این شرکت ها رزومه بفرستید.
می توان مدتی را به عنوان کارآموز به کار مشغول شوید تا هم تجربه کاری بدست آورید و هم علاقه و انگیزه خود را نسبت به کار افزایش دهید.

وقتی شما از نظر تخصص، تجربه و مهارتهای حرفه ای به سطح خوبی برسید، کارفرماها خودشان به سراغتان می آیند. تا آن زمان، باید شما به دنبال کارفرماها بگردید. توجه کنید تماس گرفتن با کارفرما برای معرفی خودتان جالب نیست و تاثیر منفی میگذارد. بهتر است صرفا در قالب آگهی های جذب نیرو اقدام کنید.
پیگیری اخبار مربوط به تخصصتان

در دوران بیکاری از آخرین اخبار و مقالات و موضوعات مربوط به حرفه و تخصصتان غافل نباشید.
قرار نیست تمام زمانتان را به جستجوی شغل بگذرانید.
به این فکر کنید که اگر همین امروز از سوی یک کارفرما برای مصاحبه دعوت شوید و او درباره روندهای صنعتی بپرسد، آیا می توانید پاسخ دهید؟

مثبت اندیشی

همیشه آدم منفی باف و منفی نگری پیدا می شود که شما را از آینده نا امید کند؛ اجازه ندهید این افراد انگیزه شما را از بین ببرند و تلاش های شما را کوچک جلوه بدهند. تلاش هایتان برای راه انداختن تجارت شخصی سرانجام به نتیجه خواهد رسید؛ به این شرط که خودتان در درجه اول ناامید نشوید.   
نقش انگیزه در موفقیت

برای داشتن کسب و کار خانگی موفق همیشه باید انگیزه خود را حفظ کنید، اگر صرفاً انگیزه شما بدست آوردن پول باشد، وقتی بودجه های درآمدی شما رو به کاهش است ممکن است خیلی زود تسلیم شوید.
برای موفقیت در کار خود انتخاب انگیزه و اهداف درست اهمیت زیادی دارد و در زمان سختی به شما کمک می کند تا در مقابل مشکلات ایستادگی کنید   
از یافتن کار ناامید نشوید.

همانطور که از اتفاقات خوب ناگهانی سرشار از لذتی فراموش‌ نشدنی میشویم، اتفاقات بد احتمالی هم بخشی از زندگی هستند.
با این حال خیلی وقتها آینده، نتیجه‌ تصمیمات امروز خود ماست.
همین امروز برای رسیدن به روزهای خوب تلاش کنیم تا اتفاقات خوب در آینده رخ دهد.

 

کسب درآمد اینترنتی ،کسب و کار خانگی ، استخدام...
ما را در سایت کسب درآمد اینترنتی ،کسب و کار خانگی ، استخدام دنبال می کنید

برچسب : استخدام , شغل مناسب , ایده کار , شیوه استخدام شدن ,سایت شغل یابی , سایت کاریابی, نویسنده : پول یاب poolyabi بازدید : 220 تاريخ : چهارشنبه 29 بهمن 1399 ساعت: 21:27

یافتن کار و شغل مناسب و دلخواه

توصیه‌ها و نکته‌های کاربردی درباره‌ی یافتن شغل دلخواه، متعدد و متنوع‌اند. کافی است آن را گوگل کنید تا در کمتر از 4 ثانیه، با انبوهی از توصیه‌ها مواجه شوید. فزونی این نکات (که گاهی در تناقض با یکدیگر هستند) باعث سردرگمی می‌شود. در حالیکه هدف شما از کند و کاو در این باره، یافتن توصیه‌ها و رهنمودهای سودمند است.
بنابراین، به شما ۶ نکته ساده برای پیدا کردن شغل دلخواه‌تان را خواهیم گفت. نکاتی که به شما در یافتن راهبرد مناسب کمک می‌کنند (یا دست‌کم از صرف بیهوده‌ی وقت و انرژی جلوگیری می‌کنند).

۱. برجسته و توی چشم باشید

وقتی برای شغلی درخواستِ آنلاین می‌فرستید، طبق روند معمول، رزومه‌ی شما نخست توسط یک نرم‌افزار بررسیِ درخواست، ارزیابی می‌شود. سپس (با فرض گذر از این مرحله) نوبت به ارزیابی نیروی انسانی می‌رسد. نخستین کسی که رزومه‌ی شما را بررسی می‌کند، اغلب در سطوح پایین سازمان قرار دارد. ممکن است چنین فردی جزئیات شغلی را که شما متقاضی آن هستید به خوبی درک نکند.
بنابراین ضروری است که بررسی درخواست شما هم برای انسان و هم برای ماشین ساده و آسان باشد. به عبارتی، کلید «این چیزی است که من به شما ارائه می‌کنم»، به سرعت چراغ «این همان کسی است که ما می‌خواهیم» را روشن کند.

پیشنهاد

شرح وظایف شغل مورد نظر و همه‌ی اطلاعات موجود درباره‌ی آن موقعیت شغلی را مطالعه کنید. و ببینید که آیا در رزومه‌تان از واژگان مشابه با شرح وظایف استفاده کرده‌اید؟ آیا قابلیت‌هایتان را به عنوان مزیتی با اهمیت برای شغل مورد نظر ارائه کرده‌اید؟ اگر نه حتما پشت سر هم درج‌شان کنید.

۲. به ارسال درخواستِ آنلاین اکتفا نکنید

اگر نمی‌خواهید جست‌وجو برای کار به درازا بکشد، تنها به ارسال درخواست آنلاین اکتفا نکنید، پس از ارسال درخواست، شرکت مورد نظر را یافته و با افرادی که آنجا کار می‌کنند ارتباط برقرار و نظر آنها را جلب کنید. با همکاران احتمالی خود صحبت و اطلاعات کسب کنید. به مدیر منابع انسانی نزدیک بشوید و سؤالات خود را بپرسید. خود را در تیررس کسانی قرار دهید که در تصمیم‌گیری درباره‌ی تعیین مصاحبه‌شوندگان نقش دارند.

پیشنهاد

شما با نزدیک شدن به کارکنان شرکتی که مایلید در آن کار کنید، خود را از دیگر متقاضیان متمایز می‌کنید. تصمیم‌گیرندگان، اغلب افرادی را که توسط آشنایان توصیه شده‌اند، حتی پیش از بررسی رزومه‌ی آنها، در اولویت مصاحبه قرار می‌دهند.

۳. رزومه‌ (و پروفایلِ لینکدین) خود را مرتب به‌روز کنید

قطعا رزومه‌ی شما زیبا و پروفایل لینکدین‌تان فوق‌العاده است. اما اگر به روشنی نشان‌ ندهند که شما برای شغل مورد نظر مناسب هستید، نباید در اصلاح واژه‌ها، تغییر عبارات کلیدی و نشانگرها تردید کنید. رزومه‌ی شما یک خالکوبی غیرقابل تغییر نیست، همینطور پروفایل لینکدین شما. این دو را موجود زنده‌ تلقی کنید و در طی دوره‌ی جست‌وجو (و نیز در طی دوران کاری) پیوسته بهبود دهید.

پیشنهاد

اگر به طور مخفیانه به دنبال شغل جدید هستید، و رئیس فعلی و همکاران‌تان در لینکدین شما هستند پیش از اعمال تغییرات، امکان اعلان فعالیت‌ها را در پروفایلتان (از طریق تنظیمات محرمانگی) خاموش کنید. ممکن است این تغییراتِ پی در پی پروفایلتان، آن‌ها را به شک بیندازد.

۴. لزومی ندارد خشک و کسل‌کننده باشید

برداشت اشتباه نکنید. بی‌شک، شما باید آراسته و حرفه‌ای به نظر آمده و روان سخن بگویید. اما بسیاری این را به معنی پیروی از استانداردهای رایج می‌دانند؛ و این تکراری و کسل‌کننده است. افراد کمی به خاطر رزومه‌ی زیبا، لحاظ کردن پاسخِ پرسش‌های مربوط به مصاحبه و استفاده از عبارات معمول و رسمی در رزومه‌شان استخدام می‌شوند. همه‌ی اینها باعث می‌شوند غیرواقعی و متظاهر به نظر برسید. بهتر است هم آراسته باشید و هم دوست‌داشتنی! متقاضیان دوست‌داشتنی‌ای که از یاد نمی‌روند، همان کسانی هستند که به مرحله‌ی بعد می‌رسند.

۵. لینکدین را فراموش نکنید

اگر به دنبال یافتن شغل مناسب هستید شبکه های اجتماعی و به ویژه شبکه اجتماعی تخصصی کسب و کار یا لینکدین را فراموش نکنید.

امروزه در بیشتر نقاط دنیا، بیش از ۹۰ درصد استخدام‌کنندگان از لینکدین به عنوان نخستین منبع جست‌وجوی نیروی کار استفاده می‌کنند. به عنوان یک حرفه‌ای، بهتر است در لینکدین حساب کاربری داشته باشید و به بهترین نحو از آن استفاده کنید. فرض کنید مسئول استخدام شرکتی، وارد لینکدین بشود و در محدوده‌ی جغرافیایی شما به دنبال فردی با مهارت‌های شما باشد، و شما در لینکدین نباشید؛ فردی که استخدام می‌شود، قطعا شما نیستید.

پیشنهاد

بر خلاف دیگر رسانه‌های اجتماعی، لینکدین ابزار قدرتمندی در شغل‌یابی است. امروزه در بیشتر نقاط دنیا، لینکدین بهترین منبع مرتبط با جست‌وجوی مشاغل و تجربیات کاری است. به کمک لینکدین می‌توانید افرادی را که در یک شرکت خاص کار می‌کنند، پیدا کنید، و خودتان را به گونه‌ای مطرح کنید که توسط استخدام‌کنندگان دیده شوید.
حتی اگر لینکدین در محدوده جغرافیایی و اجتماعی زندگی شما فراگیر نیست، با در نظر گرفتن توجه روزافزون صاحبان کسب‌وکارها به این ابزار نو، بهتر است از داشتن حساب کاربری لینکدین غفلت نکنید.


۶. تشکر را فراموش نکنید

من داوطلبی را برای یک شغل مهندسی در یک شرکت تولیدکننده‌ی تجهیزات بسته‌بندی توصیه کردم. فرد دیگری برای گرفتن این شغل، پا به پای او رقابت می‌کرد و به همان اندازه مشتاق بود. داوطلب پیشنهادی من در فاصله‌ی ۲ ساعت پس از مصاحبه، برای تمام کسانی که با او مصاحبه کرده بودند، یک پیام تشکر غیررسمی و تأثیرگذار فرستاد. کاری که داوطلب دیگر نکرد. پیام تشکر، کار خودش را کرد. شرکت با او قرارداد بست.

پیشنهاد

پس از پایان مصاحبه و به محض دسترسی به رایانه، به تهیه‌ی یک پیام تشکر صادقانه و بااصالت برای افرادی که با آنها مصاحبه داشتید، فکر کنید. سرعت ارسال و کیفیت پیام بسیار مؤثر است. فراموش نکنید که مصاحبه‌گر بیش از آنکه به خواسته‌های شما بیندیشد، به آنچه شما می‌توانید برای آنها انجام دهید، اهمیت می‌دهد. بی‌شک پس از اثبات ارزش‌تان به آنها، به مرور به خواسته‌های شما اهمیت خواهند داد. اما در طول مصاحبه، تنها باید آنها را قانع کنید و توضیح دهید چرا استخدام شما، کاری منطقی است.

کسب درآمد اینترنتی ،کسب و کار خانگی ، استخدام...
ما را در سایت کسب درآمد اینترنتی ،کسب و کار خانگی ، استخدام دنبال می کنید

برچسب : استخدام , یافتن کار , کاریابی , شغل مناسب , جویای کار , استخدامی, نویسنده : پول یاب poolyabi بازدید : 185 تاريخ : چهارشنبه 29 بهمن 1399 ساعت: 21:14

راههای رسیدن به موفقیت و کامیابی

موفقیت کلمه ای است که غالبا دارای تعاریف گوناگونی می باشد. در بعضی موارد، این کلمه پر معنا، معنای واقعی خود را از دست داده است چرا که همه ما آن را می خواهیم و تعریف موفقیت برای هر یک از ما متفاوت است.

بعضی از ما می خواهیم خانواده بزرگی داشته باشیم. برخی از ما یک کسب و کار موفق می خواهیم. برخی از ما پول زیاد می خواهیم تا بتوانیم چیزهای لوکس بخریم و تمام این ها سبب می شوند موفقیت برای هر یک از ما ریشه در چیزی متفاوت داشته باشد.

 شما ممکن است تصور کنید کنار گذاشتن کارهایی که دوستان بازنده تان انجام می دهند دشوار است.

متاسفانه، چه بپذیرید یا نه، کسب موفقیت بسیار سخت است و محقق نخواهد شد مگر اینکه شما آن را جدی بگیرید و در راه رسیدن بدان تلاش کنید و هرگز برای رسیدن به جایگاهی که می خواهید، از پا ننشینید بنابراین اگر واقعا می خواهید به موفقیت دست یابید هم اکنون وقت آن است که به پیاده سازی الزامات مورد نیاز برای دریافت آنچه که می خواهید بپردازید.

1- من می خواهم بدون این که توقع جبران کارم را داشته باشم به دیگران کمک کنم

درک ارزش متقابل، پایه و اساس تمام کسب و کارها و زندگی شما را شکل می دهد. زمانی که شما به هر فردی که با او ملاقات می کنید به صورت یک معامله می نگرید و همیشه توقع دارید تا دیگران، کمکتان را جبران کنند، درست همان زمانی است که تصور می کنید در تلاشید تا به اهداف و رویاهایتان نزدیک شوید.

رسیدن به مقامی بالاتر از دیگران، میزان موفقیت شما را در زندگی نشان نخواهد داد. توقع از دیگران عمل ناپسندی است و همه ما به خوبی بدین امر واقف هستیم.

دوستان بازنده شما همیشه محاسبه می کنند که هر شرایطی می تواند برایشان چه سودی داشته باشد. شما باید طرز فکرتان را تغییر دهید و بر آنچه که می توانید برای دیگران انجام دهید تمرکز نمایید.

2- بر روی ذهنیت و تصوراتتان سرمایه گذاری کنید

این مغز شماست که کنترل همه کارهایی را که انجام می دهید بر عهده دارد و همین مغز به عنوان مانعی برای رسیدن به اهدافتان با شما مبارزه می کند مگر اینکه آن را به گونه ای برنامه ریزی کنید تا به شیوه ای موثر وارد عمل شود.

این که به مغزتان یاد بدهید چگونه فکر کند، به وقت و گاهی اوقات صرف پول نیاز دارد.

ذهن شما به گونه ای ساخته شده که مدام منفی نگر باشد مگر اینکه بر روی بعضی از استراتژی ها سرمایه گذاری کنید و به مغزتان یاد دهید که مثبت نگر باشد. یک فصل آموزشی کافی نیست؛ شما نیاز به استراتژی های طولانی مدت و اثبات شده ای دارید تا به مغز خود بیاموزید که فقط بر موفقیت تمرکز نماید.

البته توصیه اکید می شود که دوری از منفی نگری دیگران را رعایت کنید، افرادی که ممکن است ذهنیت شما را تحت تاثیر قرار دهندو در رسیدن به موفقیت ناامیدتان کنند.

3- به یک رسانه اجتماعی مرتبط باشید

 

بسیاری از شما هرگز به چنین مطالبی توجه نمی کنید اما در حال حاضر و در جهان تکنولوژیک کنونی، در هر یک از پلت فرم های رسانه های اجتماعی، بخشی تحت عنوان بخش همفکری وجود دارد. این بخش ها، از گروه هایی تشکیل شده اند که ایده ها و محتوای رسانه های اجتماعی را با یکدیگر به اشتراک می گذارند.

هر بار که کسی در این گروه ها ایده ای را مطرح می کند، بقیه اعضا از او پشتیبانی می کنند و نظراتشان را در مورد موضوع مطروحه به اشتراک می گذارند.

این روش یک نسخه جدید از تفکر گروهی است و بسیار بهتر از تفکر انفرادی یک رهبر دیکتاتور می باشد.

افرادی را پیدا کنید که با اشتیاق به شما کمک کنند. با آن ها ارتباط برقرار کنید و از ایشان بخواهید تا در کارها به شما کمک کنند، دستورالعمل هایی را که در مورد چگونگی فعالیت های شما به ذهنشان می رسد را با شما در میان بگذارند و از ارزشی که به دست می آید منتفع شوند.

از واتس اپ، مسنجر، وی چت، تلگرام و یا هر برنامه دیگری که دارای قابلیت چت گروهی است و بدان علاقه مند هستید برای گرد آوری افرادی که در حوزه حرفه شما فعالیت دارند استفاده نمایید.

4- خود را برای ناامیدی و ترس آماده کنید

هر چیزی که ارزش انجام دادن داشته باشد با سختی و مشقت همراه است.

اگر همه چیز را بر اساس راحتی خودتان و با افرادی که می شناسید انجام دهید، هرگز به پیشرفت های جدید دست نخواهید یافت؛ چرا که نه دامنه دانشی‌تان تغییر خواهد کرد و نه با افراد جدید آشنا خواهید شد.

موفقیت تا حدودی ریشه در ناشناخته ها دارد. یعنی برای موفقیت، بهتر است به کشف چیزهای جدیدی در مورد خود بپردازید و در نهایت خواهید دید که به اهداف باور نکردنی دست خواهید یافت. بنابراین باید بدانید که به موفقیتی دست نخواهید یافت مگر اینکه سختی بکشید.

انجام کارهای ساده و روتین هرگز به موفقیت شما کمکی نخواهند کرد و فقط می توانید از آنها به عنوان پله ای برای تلاش بیشتر و سخت کوشی استفاده نمایید.

از طرف دیگر، گاهی اوقات ترس از انجام کاری سبب می شود تا از انجام آن اجتناب کنید. هنگامی که شما از سخنرانی در ملاء عام هراس دارید، به خودتان دروغ می گویید که خب این بدین علت است که “من یک انسان درون گرا هستم” یا “من نمی توانم در سخنرانی هایم طبیعی رفتار کنم” اما واقعیت این است که شما می ترسید.

این ها بهانه هایی هستند که افراد به عنوان پادزهری برای عدم ایجاد ترس و دلهره در درونشان بدان چنگ می زنند.

همه ما طوری تربیت شده ایم که از ترس هایمان دوری کنیم نه اینکه با آن ها مواجه شویم. مقابله با ترس بسیار ناگوار و ناراحت کننده است، اما زمانی که این کار را انجام دهید، شجاعت، قدرت، انعطاف پذیری و استقامت بیشتری را در درون خود خواهید یافت و این از ویژگی های افراد موفق است.

5- آنچه را که می خواهید درک کنید

شاید خیلی احمقانه به نظر برسد اما اکثر مردم حقیقتا نمی دانند که چه می خواهند. این افراد هرگز وقت خود را صرف این امر نمی کنند که دریابند چه چیزی آتش درونشان را مشتعل خواهد کرد و آن ها را برای رسیدن به هدف به تکاپو وا خواهد داشت.

در حقیقت، دانستن این که از زندگی چه می خواهید و هدفتان چیست واقعا دشوار است. شما مجبورید وقت بگزارید، بارها وارد مسیرهای اشتباه شوید، شکست بخورید و هزاران مشکل دیگر را تحمل کنید تا راه حقیقی را بیابید.

مهم نیست که چند ساله هستید، اگر نمی دانید هم اکنون از زندگی چه می خواهید، نباید عصبانی شوید. کافی است گام بردارید و بسیاری از چیزها را امتحان کنید، سفر کنید، یک وبلاگ درست کنید، شروع به نگارش یک کتاب کنید، وارد هنر شده و کاردستی بسازید یا نقاشی کنید، رقص کُردی بیاموزید و … اینها تنها قسمتی از هزاران کاری است که می توانید برای یافتن هدف زندگیتان انجام دهید.

خیلی راحت است، فقط کافی است مدام چیزهای جدید را امتحان کنید تا زمانی که چیزی را بیابید که لبخند را به صورتتان هدیه کند و در درون خود احساس آرامش کنید.

یکی از چیزهایی که افراد نادیده می گیرند نقش ذهن در پولدار شدن می باشد نکته کلیدی که افراد از درک آن عاجزند در حالی که ثروتمندان به نقش آن در کسب پول و موفقیت در کسب و کار واقف هستند.

6- شما باید برخی چیزها را قربانی کنید.

در راستای رسیدن به اهدافتان شما باید خیلی چیزها را قربانی کنید. این چیزها می تواند مانند بیرون نرفتن در روز تعطیل و خداحافظی با فست فود مورد علاقه تان که می تواند وقت زیادی را از شما بگیرد باشد.

این امر می تواند شامل اجتناب از یک دور همی دوستانه و صرف نوشیدنی با دوستانتان باشد. حتی ممکن است گذراندن وقت با دوستان نزدیکتان را نیز کنار بگذارید تا برای مدتی فقط و فقط بر کارتان تمرکز نمایید.

فکر کردن را فراموش نکنید هر چه می توانید، بیشتر و بیشتر، بر روی اهدافتان تفکر کنید و با خود بگویید من می خواهم قربانی کنم تا موفق شوم.

ساعات روز برای داشتن همه چیز با هم کافی نیستند. موفقیت بدون فداکاری امکان پذیر نیست.

به دنبال تجربه های جدید باشید

7- تا می توانید تجربه کسب کنید

هیچ کسی وجود ندارد که به سادگی به چیزهای بزرگ و یا هر چیزی که برای شما اهمیت دارد دست یافته باشد. من در مورد اشخاص واقعی صحبت می کنم که هر روز با هدف رسیدن به موفقیت بیدار شده و نفس می کشند.

این افراد صبح از خواب بیدار می شود و اولین کاری که انجام می دهید، گام برداشتن در راستای موفقیت است. تنها چیزی که این افراد می توانند ببینند رویای خودشان است و می دانند که چگونه می توانند از همه چیز برای رسیدن به اهدافشان اجتناب کنند.

این سلاحی از تجربه است که کسب آن در زندگی دشوار می باشد. شما به هدفی ارزشمند نیاز دارید تا بتوانید برای رسیدن به آن، تقلا کنید.

اگر خودتان نمی توانید وارد چنین مسیری شوید باید هزینه کنید و مربی ای را استخدام نمایید تا به شما برای گام برداشتن در این مسیر کمک کند.

8- یک رویداد تغییر دهنده زندگی

این رویداد بر رشد و پیشرفت شخصی تان متمرکز خواهد بود. این رویداد می تواند شامل مجموعه ای از روزهای طولانی و شاید خسته کننده باشد که شما در آن غوطه ور خواهید شد و از تلفن و حتی خانواده خود دور خواهید ماند.

در این راستا لحظاتی وجود خواهند داشت که مملو از دلتنگی، شکست و جلساتی هستند که به هیچ کجا نمی رسند اما دلسرد نشوید. از موسیقی برای تغییر حال و هوای خود استفاده کنید، چراغ ها را روشن کنید و محیط را پر نور نمایید تا حس بهتری داشته باشید و از دیگران برای کسب روحیه در مسیر موفقیت کمک بگیرید.

شما می بایست از زمان و مکان برای رشد و شکوفایی و تبدیل شدن به یک گل زیبا از درون غنچه تان استفاده کنید. غوطه ور شدن در این حالات تنها راه برای سرعت بخشیدن به روند موفقیت است.

9- منابع غیر پولی

منابع غیر مالی فراوانی وجود دارد که شما برای موفقیت بدان ها نیاز دارید. این منابع همان استعدادها و توانایی هایتان هستند.

به زمان خود اهمیت دهید و رویدادهای بی معنی را از حافظه خود بزدایید و بیشتر از آنکه به فکر امور بی اهمیت باشید به موفقیت تان بیاندیشید.

مهارت ها همان توانایی های چندگانه ای هستند که شما می توانید در درون خود پرورش دهید. بنابراین برای افزایش مهارت هایتان مدام تمرین کنید. چرا که همین مهارت ها به موفق شدنتان کمک خواهند کرد و لذا تمرکز بر روی این توانایی های چندگانه کلیدی برای نیل به موفقیت لازم خواهد بود.

10- به دیگران محبت کنید و آنها را دوست داشته باشید.

در انتهای این مقاله من قصد دارم به مهمترین اصل برای کامیابی اشاره نمایم و همانا آن انسانیت و انسان بودن، عشق و علاقه به همنوع و دوست داشتن سایر انسان هاست. بنابراین باید انسان ها را فراتر از نژاد، جنسیت، قومیت، مذهب، احزاب سیاسی، ترجیحات جنسی یا هر نوع الگوریتمی که امروزه سبب تقسیم بندی و ایجاد افتراق در بین گونه بشر شده است دوست بداریم.

کسب درآمد اینترنتی ،کسب و کار خانگی ، استخدام...
ما را در سایت کسب درآمد اینترنتی ،کسب و کار خانگی ، استخدام دنبال می کنید

برچسب : موفق , کسب موفقیت , کسب ثروت , پول , درآمد , کسب و کار , موفقیت , نویسنده : پول یاب poolyabi بازدید : 183 تاريخ : دوشنبه 6 بهمن 1399 ساعت: 21:05

در گذشته موفقیت در تجارت به معنای حرفه ای بودن در یک مهارت یا یک زمینه شغلی و استفاده و بهره برداری از آن در دراز مدت بود اما امروزه، ما در جهانی زندگی می کنیم که مبتی بر اقتصاد مهارتی است و لذا میزان نوآوری ما در اشتغال و حتی کارافرینی از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد.

برای موفقیت در کسب و کارهای امروزی، صاحبان مشاغل و مدیران باید از ترکیبی از مهارت های مختلف برخوردار باشند تا بتوانند با بازارهای امروزی سازگارتر شوند و درآمد بیشتری را کسب نمایند.

1- هوشیاری دیجیتالی

یکی از ضرب المثل هایی که امروزه رواج یافته این است که: اگر آنلاین نیستید، پس اصلا وجود ندارید.

کارآفرینان امروز برای افزایش حضور خود در اینترنت باید ابتدا در این محیط حضور پیدا کنند و در چشم انداز در حال تحول امروزی مشارکت نمایند.

شرکت هایی مانند آمازون، نتفلیکس، Airbnb و موارد دیگر گواهی بر تأثیر فناوری و به وجود آوردن تصویر جدیدی از معنای یک حرفه یا مهارت هستند.

به مارک زاکربرگ امروز و یک بانک دار دهه 90 فکر کنید تا متوجه تفاوت ها شوید. سازگاری سریع با فن آوری های جدید، مانند برنامه های ابری و همکاری از راه دور در اینترنت، مهارت های عادی ای هستند که مدیران کسب و کار امروزی باید بر آنها تسلط داشته باشند.

برای مشاغل، فعالیت در وب به آزمونی تبدیل شده که موفقیت در آن اعتبارشان را افزایش خواهد داد.

مشتریان و سرمایه گذاران بالقوه مدام صفحه اول گوگل را جست و جو می کنند تا بتوانند صنایع قابل اطمینانی را برای انجام معاملات بیشتر یا سرمایه گذاری کشف نمایند.

برای شروع، کار خود را با میزبانی وب سایت خود و دسته بندی نام تجاری تان در پلتفرم رسانه های اجتماعی، آغاز کنید. در عین حال شما می توانید یک توسعه دهنده وب را برای مراحل بعدی کار استخدام کنید، و با توجه به میزان بودجه ای که دارید مراحل بعدی را طی نمایید.

شما از این طریق، می توانید برخی از تکنیک های ساده بهینه سازی موتور جستجو را فرا گرفته و به مرور بیشتر دیده شده و بیشتر مورد توجه مخاطبین قرار بگیرید.

بنابراین در نتیجه ی انجام تحقیقاتی در مورد کلمات کلیدی خاص، ایجاد محتوای ارگانیک و لینک های خارجی، سایت شما در نهایت به آرامی از ترافیک بیشتری برخوردار خواهد شد با این حال باید توجه داشته باشید که افزایش ترافیک جستجو فوراً به معنای افزایش درآمد نیست. اما می تواند شروع خوبی برای تبدیل مخاطبینتان به مشتریان دائمی باشد.

2- پیش بینی مالی

 

بیایید با این موضوع روبرو شویم، بسیاری از صاحبین مشاغل احساس می کنند که می توان به جای برنامه ریزی مالی، زمان بیشتری را برای توسعه و اداره مشاغل صرف کنند.

 

با این حال، یک پیش بینی مالی همیشه به عنوان نقشه راهی عمل می کند که می توان به وسیله آن هر نوع شغلی را عملی نمود و این امر فقط برای شرکت های ذکر شده در زمینه ارائه راهنمایی مالی برای سهامداران صدق نمی کند.

پیش بینی و برنامه ریزی اهداف مالی شما به طور گسترده ای ایده های روشنی را در مورد منابع مورد نیاز و راه های سنجش موفقیت در اختیارتان قرار می دهد. همچنین می تواند به عنوان گواهی معتبری عمل کند که روند پیشرفتتان را به سرمایه گذاران نشان می دهد.

با این حال، پیش بینی های نادرست می تواند منجر به ایجاد سوتفاهم برای سرمایه گذاران و سوء مدیریت هزینه ها شود که به طور بالقوه می تواند مشکلات مالی زیادی را در این زمینه برایتان به وجود اورد.

بنابراین در زمان انجام پیش بینی دقیق مالی، یکی از قانون های اساسی این است که همیشه ابتدا به ارزیابی هزینه های خود بپردازید. به طور کلی، محاسبه و پیش بینی هزینه هایتان در مقایسه با درآمد بسیار آسان تر است، بنابراین یادداشت کردن هزینه ها یک نقطه شروع برای محک زدن میزان تولید مورد نیاز و سود حاصله می باشد.

یکی از عادت های خوب و همچنین کلید موفقیت در کسب و کار این است که مرتباً عملیات خود را با آنچه پیش بینی کرده بودید مقایسه نموده و کارهایتان را به روز رسانی نمایید.

داشتن یک مجموعه دقیق از پیش بینی های رو به رشد به زمان نیاز دارد اما به یاد داشته باشید که شما یکی از مهم ترین سرمایه گذاران موجود در تجارت خود هستید و لذا باید اعتبار تجارتتان را افزایش دهید.

3- مهارت های تولید فیلم

 

از مدت ها قبل ظهور رسانه های بصری باعث گردیده که کاربران در تلاش باشند تا خودشان ویدئوها و فیلم های مورد نظرشان را تولید نمایند.

 

اگر شما یکی از کاربران دائمی پلتفرم های اجتماعی ای مانند Facebook ،LinkedIn و یا حتی YouTube هستید، می دانید که، پس از شروع کار با این پلتفرم ها، ادامه راه بسیار دشوار خواهد بود.

در حقیقت، در چند سال اخیر، بازاریابی ویدیویی شاهد محبوبیت چشم گیری بوده و تاثیر آن در پلتفرم های اجتماعی برای هدایت ترافیک و تقویت اکانت مورد نظر بسیار زیاد بوده است.

تحقیقات انجام شده نشان می دهند که تا سال 2019، 80 درصد از مصرف جهانی اینترنت صرف تماشای محتوای ویدیویی خواهد شد.

با توجه به اینکه بازاریابی ویدیویی بیش از پیش مورد توجه مردم واقع شده، مشاغلی که نمی توانند قدرت تبلیغات ویدئویی خود را افزایش دهند، تقریباً از بین خواهند رفت.

برخی از راه کارهای شروع استفاده از فیلم در کسب و کار عبارتند از:

  • ایجاد یک سری فیلم های آموزشی که شامل اطلاعات مفیدی برای مخاطبانتان باشد.
  • فیلم های زنده ای که تعامل با جامعه را به طور کلی نشان می دهند (این تصاویر را می توان در تلفن های هوشمند نیز ضبط کرد).
  • استفاده از فیلم ها در صفحات فرود برای تبدیل مخاطبین به مشتری.

4- اهداف شخصی معیاری برای عملکرد تجاری

 

در حالی که دارید به اهداف تجاری خود دست پیدا می کنید، باید به یاد داشته باشید که کارآفرین بودن فقط یک جنبه از هویت شما را تشکیل می دهد. فراموش نکنید که چرا در وهله اول این کار را شروع کردید.

 

جاه طلبی معمولاً از اهداف و یا شیوه زندگی ای نشات می گیرد که شما همیشه برای خود می خواستید و از افرادی که در کنارتان بودند انتظار داشتید که دیر یا زود آن را برایتان فراهم نمایند.

کار 24 ساعته و 7 روز هفته یک مسیر مطمئن برای رسیدن به فرسودگی شغلی است و ممکن است باعث ایجاد تعاملات ناسالمی بین شرکا و کارمندان نیز بشود.

پول نمی تواند تنها انگیزه شما باشد، اما به این نکته توجه داشته باشید که داشتن آزادی مالی و زمان بیشتر می تواند بر زندگی شما تأثیر بگذارد.

در کوتاه مدت، کسب منافع بیشتر از شغلتان باعث می شود که زمان کمتری را به انجام آن اختصاص دهید.

در دراز مدت، شغل شما ممکن است برای شما پاداش مقرون به صرفه ای را فراهم آورد و باعث شود که به کاراکتر و شخصیتی که می خواستید تبدیل شوید.

بهتر است در ابتدای راه، اهداف واقع بینانه ای از درآمد خود داشته باشید تا بتوانید انتظارات خود را در مورد عملکرد و درآمد شرکت تان مدیریت کنید.

ببینید چگونه رشد پیش بینی شده می تواند با اهداف شخصی شما هماهنگ باشد و بر این اساس تعادل بین رشد و ارزش های شخصی خود را هماهنگ نمایید.

5- داشتن رقابتی سالم

 

بسیاری از ورزشکارانی که تمام دوره حرفه ای خود را صرف رقابت با یکدیگر نمودند، موفق شدند استانداردهای مربوط به رشته خود را تغییر دهند. مفهوم رقابت سالم بیش از آنچه در سطح جهانی به نظر می رسد در دنیای تجارت کاربرد دارد.

 

نوآوری همواره محرک اصلی بازارهای آزاد بوده است و هدف از به کار گیری آن رونق بخشیدن به اقتصاد و انتخاب مشتریان وفادارتر می باشد. دقیقاً مانند بزرگ ترین رقبای ورزشی که در بازی با یکدیگر رقابت می نمودند، بزرگ ترین رقبا نیز همواره بر سر کسب استراتژی های بهتر در حال رقابت هستند.

بنابراین شما هم با استفاده از سیستم هایی که به مدت طولانی توسط سایر رقبای تجاریتان به کار گرفته شده اند استراتژی های جدیدی را کشف نمایید و وقتی که اشتباهات آنها را در تولید محصول یا خدمات کشف کردید، از اشتباهاتشان درس بیاموزید.

همواره سعی کنید خود را در بازار هدفتان جا بیندازید چه یک بازار هدف شناخته شده باشد چه یک بازار جدید که با آن آشنایی ندارید.

با انجام تلاش هایی بیشتر از رقبایتان همواره سعی کنید از آنها پیشی بگیرید و در رقابت ها پیروز باشید.

6- سعی کنید سرمایه گذاران بالقوه را جذب نمایید

 

با تسلط بر هنر و دانش جذب یک سرمایه گذار قابل اعتماد که می تواند شتاب رشد تجارت شما را افزایش دهد، به سرعت می توانید در رده کارآفرینان موفق قرار بگیرید.

 

قبل از تصمیم گیری در مورد ایده های خود صحبت کنید و با سؤال از همسالان، شرکاء و مشاوران خود بازخوردهای مناسبی را دریافت نمایید تا بتوانید تصویر خوبی از خودتان را در ذهن مشتریان بالقوه و در نهایت سرمایه گذاران ایجاد کنید.

عبارت “اگر نمی توانید آنها را متقاعد کنید، حواسشان را پرت کنید”، مطمئناً هرگز سرمایه مناسب برای کسب و کار شما را تأمین نمی کند، به ویژه این امر در مورد سرمایه گذاران فصلی که شاهد هزاران نوع از این شرکت های نوپا بوده اند مثمر ثمر نخواهد بود.

شما باید بتوانید خلاصه بی نظیری از قابلیت هایتان را ارائه دهید زیرا گاهی اوقات فقط چند دقیقه فرصت دارید تا یک برداشت خوب از خودتان را در ذهن سرمایه گذاران ایجاد کنید.

بنابراین بهترین راه این است که با بیان برجسته ترین نقاط قوت کسب و کار خود، اطلاعات سرمایه گذار را در مورد کسب و کارتان توسعه دهید تا بتوانید نظر او را برای انجام سرمایه گذاری جلب نمایید.

یک خصوصیت بارز و ویژگی انسانهای موفق در کسب درآمد این است که حرف های خود را با توجه به علائق سرمایه گذاران تنظیم می کنند و سعی می کنند از کلمات کلیدی ای استفاده کنند که تصور می کنند باب میل آنهاست.

همچنین می توانید از تیم متخصصان خود بخواهید که در جلسه حاضر شوند تا وضعیت فعلی بازار را به سرمایه گذاران نشان داده و سودآوری و فرصت های موجود را برایشان تشریح نمایند.

اطمینان حاصل کنید که هر یک از اسلایدها به صورت متقاعد کننده و با توجه به اصول بنیادین شرکت و با در نظر گرفتن محتوای اصلی تهیه شده و یک روایت قانع کننده را ارائه می دهند.

7- گسترش و قدرتمند نمودن هویت برندتان

 

در دنیایی که از محتوا و پست های مختلف اشباع شده و مشاغل نوظهور، خدمات مشابه و در عین حال متنوعی را ارائه می دهند، توسعه یک هویت منحصر به فرد به همراه داشتن یک نام تجاری جذاب به شما کمک می کند تا خود را بالا کشیده و از رقبایتان متمایز شوید.

 

از اصل زیبایی شناسی گرفته تا مشتریانی که با آنها در ارتباط هستید، این کار چشم اندازهایی را در اختیارتان قرار می دهد که به افزایش خرید شما کمک خواهند کرد.

ارزیابی هویت مارک تجاری با شناسایی مشتریان هدف و اهداف تجاری خود، یک مدینه موعود را در اختیارتان قرار می دهد و به شما کمک می کند تا در موقعیت فعلی تان جا گرفته و منحصر به فرد شوید.

هویت برند به عنوان راهنمایی برای حفظ قوام و ایجاد تصویری عمل می کند که به شما کمک می کند تا تجارت مورد نظر خود را ایجاد کنید.

تلاش های شما برای تقویت هویت برند با ارائه راهبردهای بازاریابی تکمیل خواهد شد. با دانستن اینکه مشتریان هدف شما باعث ایجاد ارزش و ایده آل های لازم برای برندتان می شوند، می توانید از خدمات یا کالاهایی که در استراتژی های اولیه تان پیش بینی نموده بودید استفاده کنید و از این طریق ارتباط خود را با مشتریان هدف تقویت نمایید.

8- مزایای زیادی را به صورت خودکار کسب کنید.

 

مهم ترین مشکلی که مشاغل جدید در تمام بازارها و صنایع با آن دست و پنجه نرم می کنند مشکل کارایی و اثربخشی است. اطمینان حاصل کنید که راه حل های پیشنهادی شما برای بر طرف نمودن نیازهای مشتریان به اندازه کافی موثر هستند.

 

امروزه بهره وری از طریق دیجیتالی شدن و فناوری های جدید حاصل می شود. برای این که محصول یا خدمات شما دارای نوآوری و قابلیت های جدید و منحصر به فردی باشد، می توانید مفهوم اتوماسیون را در کلیه کارهای روزانه تجاری خود به کار بگیرید.

با سرمایه گذاری بر روی ابزارهای کوچک در عرصه اتوماسیون و انجام کارهایی که لازم است، زمان نوبت دهی و سرعت پاسخگویی به مشتریانتان را کاهش دهید.

در حالی که این کار ممکن است در مراحل اولیه باعث شود که هزینه زیادی را از جیب خود پرداخت کنید، لکن مزایا و منافع کلی اتوماسیون برای شما و کسب و کارتان بی حد و حصر خواهد بود.

ما در دفتر خود سعی کرده ایم از برنامه های رایجی مانند Workplace ،Facebook ،Slack ،Asana به علاوه چند برنامه محبوب دیگر که به کاهش خطاهای انسانی کمک می کنند استفاده نماییم.

9- یاد بگیرید که بر نسل هزاره تسلط پیدا کنید.

 

تیمتان نقش مهمی را در بال و پر گرفتن حرفه شما و یا فراموش شدنش بر عهده خواهد داشت. از این رو ضروری است در هنگام انتخاب تیم خود تمام ملاحظات استراتژیک را در نظر بگیرید.  از  قوانین موفقیت و انگیزشی کسب درآمد همراه بودن یاران و افراد موافق و تشکیل یک تیم یکدل و یک زبان است.

 

در تیم های تجاری کوچکتر، اضافه کردن هم تیمی های جدید و مناسب می تواند بر نحوه تکامل فرهنگ سازمان شما تأثیر بگذارد.

امروزه، فراگیری نحوه مدیریت نسل هزاره به دلیل افزایش تعداد آنها در نیروی کار، به یک مهارت حیاتی در عرصه تجارت تبدیل شده است. برخی از آنها بسیار حساس هستند و هر چیزی به آنها بر می خورد و بعضی دیگر می خواهند حتی برای محیط کار هم تی شرت بپوشند.

طبیعتاً اگر تصورات غلط خود را در مورد آنها کنار بگذاریم بسیاری از مشاغل می توانند به خوبی از مهارت های منحصر به فرد آنها استفاده کنند.

چند راه برای مدیریت یک تیم هزاره:

با ایجاد ارتباطات باز، ساختار تیم خود را تقویت نمایید. ایجاد روابط حرفه ای و واضح بین سرپرستان و زیردستان باعث برقراری کانال های ارتباطی ای می شود که جوانب منفی ارتباط را از بین خواهد برد.

بازخوردهای سازنده ای را ارائه دهید. بیبی بومرها به دلیل رویکرد صریح و روشن خود در ارائه بازخورد شناخته شده اند. از سوی دیگر، هزاره ها همیشه همه چیز را بد برداشت می کنند و برایشان سو تعبیر می شود.

سازنده بودن و ارائه بازخورد مناسب این اطمینان را به تیم می دهد که همه چیز کاملا واضح و روشن است.

10- شبکه ای از ارتباطات مناسب را ایجاد کنید.

 

به جای اتخاذ مشاغلی که به طرز جاه طلبانه ای تمام زنجیره تأمین یا فرآیند های موجود در یک صنعت را مخدوش می کنند، با شرکت های دیگری که خدمات متفاوتی را ارائه دهند ارتباط برقرار کنید و مشتریان آنها را نیز هدف قرار دهید.

 

با استفاده از مشارکت و همکاری، شما و سایر مشاغل بطور همزمان از طریق راه های خلاقانه می توانید به مشتریان یکدیگر دسترسی داشته باشید و محصولات و خدمات مناسبی را برای داشتن یک تجربه کاربری ارتقا یافته ارائه نمایید.

ایجاد اختلال در بازار همیشه بهترین استراتژی نیست. همه افراد فرصت، پهنای باند و یا ظرفیت مالی لازم برای تسلط و ایجاد انحصار کامل در یک بازار را ندارند.

بنابراین از پتانسیل خود برای ادغام مشاغل و ارائه خدمات دیگر استفاده کنید و تلاش کنید تا بازاریابی مشارکتی ای را با انجام فعالیت های مشترک، تقسیم هزینه ها و ایجاد یک بانک اطلاعاتی در مورد مشتریان پایه ریزی نمایید.

صرف نظر از مرحله فعالیت شما، هرگز دست از یافتن راه هایی برای گسترش شبکه خود بر ندارید. با مربیانی که می توانند مشاوره های ارزشمندی را در زمینه ای که در آن فعالیت دارید ارائه نمایند، در تماس باشید تا بتوانید از مشکلات و اشتباهات گران قیمت دیگران به نفع خود استفاده کنید.

با شرکت در رویدادهای صنعتی و جلسات دائمی، مشتریان را از وجود برندتان آگاه نمایید تا تجارت خود را به سمت نوآوری پیش برده و به یک شرکت بزرگ تبدیل شوید.

کسب درآمد اینترنتی ،کسب و کار خانگی ، استخدام...
ما را در سایت کسب درآمد اینترنتی ،کسب و کار خانگی ، استخدام دنبال می کنید

برچسب : موفقیت , کسب درآمد , ثروت , کسب و کار , درآمد اینترنتی , کسب پول, نویسنده : پول یاب poolyabi بازدید : 191 تاريخ : دوشنبه 6 بهمن 1399 ساعت: 20:47